Hitit Üniversitesi Çorum Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Kur’an okumayı öğrenen beş personele müftülüğümüz tarafından "Katılım Belgesi" verildi.
Diyanet İşleri Başkanlığımızın “Camilerde Kur’an Öğrenimi” projesi kapsamında Hastane Mescidinde imam hatip Ahmet İpek tarafından beş ay süreli Kur’an-ı Kerim öğrenme kursu düzenlenmişti.
Mesai saatleri dışında verilen kursun sonunda Kur'an öğrenen beş personele, Öğle namazı sonrası Hastane Mescidinde düzenlenen program ile belgeleri takdim edildi.
Programa, İl Müftümüz Şahin Yıldırım, Hastane Başhekimi Doç. Dr. Muhammed Gömeç, başhekim yardımcıları, hastane personeli, manevi danışmanlarımız ve din görevlilerimiz katıldı.
İl Müftümüz Yıldırım, Yüce Rabbimizin kelamı Kur'an'ı öğrenen hastane personellerini tebrik ederken özverili çalışmalarından dolayı din görevlimize de teşekkür etti.