Müftülüğümüz Şube Müdürü Ali Şen'in Amasya İl Müftülüğü'ne naklen tayin olması hasebiyle İl Müftülüğümüz tarafından ‘‘Veda Programı’’ düzenlendi.
Programa İl Müftümüz Şahin Yıldırım, müftü yardımcılarımız, şube müdürlerimiz, vaizlerimiz ve müftülük personelimiz katıldı.
İl Müftümüz Yıldırım, Müdür Şen'e yaptığı özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Program, hediye takdiminin ardından sona erdi.